Ako nakupovať

Je pre objednanie nutná registrácia?

U nás môže nakupovať každý aj bez registrácie. Stačí si vybrať túto možnosť v nákupnom košíku pri vytváraní objednávky.

Registrácia však ponúka niektoré výhody ako je možnosť sledovania procesu Vašej objednávky po prihlásení sa, jednoduchšie a rýchlejšie objednávanie.

Ako si môžem objednať tovar?

Tovar z našej ponuky si môžete objednať jednoducho cez systém eshopu.

Pri objednávaní cez eshop v detaile tovaru, ktorý si prajete objednať vložte požadovaný počet kusov do košíka. Toto urobte s každým tovarom, ktorý kupujete. Po dokončení výberu, si zobrazte nákupný košík, kde uvidíte súhrn Vašej objednávky. Vyberte si spôsob platby a následne spôsob prepravy. Ďalej si vyberte, či ste nový alebo už registrovaný zákazník, alebo či si prajete nákup bez registrácie. Zadajte svoje kontaktné údaje, dodaciu a fakturačnú adresu a vyjadrite súhlas s obchodnými podmienkami. Pokračujte na sumár objednávky a potvrďte objednávku.

Čo znamená uvedená dostupnosť tovaru?

Dostupnosť tovaru uvádza dobu, za ktorú Vám tovar nabalíme a odošleme. K tejto dobe ešte musíte prirátať dobu doručenia, ktorá závisí od zvoleného spôsobu dopravy.

Nezabudnite, že pokiaľ si zvolíte platbu prevodom alebo vkladom na účet, doba odoslania sa počíta odo dňa pripísania Vašej platby na nás účet.

V detaile tovaru nie je možnosť vložiť tovar do košíka?

Pokiaľ pri danom tovare nie je viditeľná ikonka Do košíka, tovar nie je v súčasnej dobe možné objednať nakoľko je dočasne vypredaný. Môžete nás kontaktovať telefonicky na +421 908750076 alebo prostredníctvom mailu na steri@steri.sk Radi Vás informujeme o najbližšej dobe kedy možno očakávať opätovné naskladnenie tovaru.

Aké sú možnosti platby a spôsoby doručenia?

Dostupnosť tovaru a doba odoslania:

Každý tovar, ktorý ponúkame v našom obchode má v detaile produktu uvedenú svoju dostupnosť. Dostupnosť uvádza dobu, za ktorú Vám bude tovar odoslaný, t.j. expedovaný zo skladu a odovzdaný pošte. K tejto dobre je potrebné ešte prirátať dobu doručenia prislúchajúcu zvolenému spôsobu doručenia.

Tovar s označením Skladom odosielame štandardne do 1 pracovného dňa.

Tovar s označením Na objednávku odosielame štandardne v priebehu 4-6 týždňov od objednania závisiac od druhu tovaru. (Táto doba predpokladá v daných týždňoch plný počet pracovných dní. Sviatky, dni pracovného pokoja môžu spôsobiť predĺženie dodacej doby.)

V prípade platby prevodom alebo vkladom na účet sa doba odoslania počíta odo dňa pripísania platby na náš účet.

Ak sa vyskytnú akékoľvek nepredvídateľné okolnosti, ktoré by mohli zdržať doručenie Vašej objednávky, kontaktujeme Vás telefonicky alebo emailom.

Spôsoby platby:

Pri vytváraní objednávky máte možnosť si vybrať z týchto spôsobov platby:

1. Platba na dobierku - platba pri doručení tovaru, platíte priamo  pri preberaní Vašej zásielky (na pošte, kuriérovi,pri rozvoze v rámci BA alebo pri osobnom odbere v sídle spoločnosti),bez poplatku

2. Platba kartou - platba cez overenú službu TrustPay vám umožňuje zaplatiť pohodlne vašou kartou,bez poplatku

3. Bankový prevod - platba priamo cez internet banking vami vybranej banky.,bez poplatku

4. Platba bankovým prevodom (faktúra)- platba bezhotovostným prevodom na náš účet v Tatrabanke, ako variabilný symbol použite prosím číslo objednávky. bez poplatku

Bankové spojenie:

Tatrabanka a.s

Č.účtu: 2923904218/1100
IBAN: SK0411000000002923904218
SWIFT: TATRSKBX

Variabilný symbol: číslo objednávky

Spôsoby a cena doručenia:

Objednaný tovar Vám doručíme jedným z nasledujúcich spôsobov.

1. Osobný odber - tovar je možné si osobne vyzdvihnúť v sídle prevádzkovateľa (Fándlyho 2406/1,Stupava). O čase a termíne vyzdvihnutia Vás telefonicky informujeme,bez poplatku

2. DPD kuriér -   DPD kuriér, ktorý vám tovar doručí pohodlne priamo až k vám, poplatok 3,60 € s DPH   možnosť platby kartou kuriérovi !

3. Slovenská pošta 1.trieda - objednaný tovar Vám bude zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty ako doporučená zásielka . poplatok 1,50 € s DPH

    Štandardná doba doručenia je 1-2 pracovné dní od našej expedície.V prípade, ak v uvedenej dobe nedostanete oznámenie o uložení zásielky na Vašej pošte, kontaktujte nás kvôli číslu zásielky.

 

Doprava zdarma pri objednávke nad 80€ s DPH (len v rámci SR)

Pri doprave zdarma posielame tovar DPD kuriérom (Express) alebo Sl.poštou 1.triedou. Stačí si vybrať možnosť ktorá vám viac vyhovuje.

TOVAR POSIELAME  AJ DO ČR, HU, PL, AT, DE

Ako viem, že ste dostali moju objednávku?

Po potvrdení a dokončení procesu objednávania by ste mali do niekoľkých minút dostať na email zadaný v objednávke, potvrdzujúci email s detailmi objednávky a údajov potrebných k jej vybaveniu. Pokiaľ ste email nedostali, prosím skontrolujte si spamový priečinok. Ak email nie je ani v spame, kontaktujte nás.

Je možné zmeniť objednávku po jej potvrdení?

Ak si prajete Vašu objednávku pozmeniť po tom, ako ste ju odoslali a prišiel Vám potvrdzovací email, kontaktujte nás emailom na steri@steri.sk s Vašou požiadavkou. Urobíme všetko pre to, aby sme Vám vyhoveli.

Tovar, ktorý mi prišiel nevyhovuje. Čo mám robiť?

Pokiaľ Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Informujte nás o tomto stave na steri@steri.sk. Tovar (neotvorený) následne zašlite na sídlo našej firmy spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy. Formulár pre odstúpenie od zmluvy je prílohou emailu s potvrdením objednávky.

V zásielke mi chýba tovar? Čo mám robiť?

Všetky objednávky sa snažíme vybaviť k Vašej 100% spokojnosti, avšak môže sa nám stať, že zásielku odošleme neúmyselne nekompletnú a bude Vám v nej chýbať vyfakturovaný tovar. Vopred sa ospravedlňujeme, ak takáto situácia nastane. Ak už tento neutešený stav nastal, prosím ihneď nás kontaktujte telefonicky na +421 908 750 076 alebo emailom na steri@steri.sk, stav overíme a chýbajúcu vec Vám samozrejme dopošleme.

 
   
   
   
   
   
Immunity Assist © 2016, Všetky práva vyhradené.